Jak poprawić zasięg postów na Facebooku?
Prowadzenie firmowego profilu na Facebooku daje możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców przy poniesieniu stosunkowo niewielkich kosztów. Reklama na FB jest przystępna cenowo, jednak potrzebny jest czas, by pojawiły się jej efekty. Czasochłonne jest zwłaszcza budowanie zasięgów dla postów publikowanych na firmowym profilu. W jaki sposób można podnieść widoczność posta dla grupy docelowej?
1. Co poprawia zasięg postów na Facebooku?
2. Lajki na fb – czy warto w niego zainwestować?
Posty na Facebooku mogą inspirować klientów do wybierania konkretnych produktów i podejmowania określonych działań. Posty umożliwiają informowanie o nowej ofercie, promocjach, konkursach i loteriach organizowanych przez daną markę. Widoczność postów zależy jednak od wielu kwestii. Jeśli jest zbyt mała, nawet najciekawsza akcja promocyjna nie dotrze do grupy docelowej. Sprawdź, jak podnieść widoczność postów na Facebooku i zdobyć większe zasięgi w mediach społecznościowych.
Co poprawia zasięg postów na Facebooku?
Zasięg postów na Facebooku zależy głównie od tego, jak często post jest udostępniany i komentowany. Znaczenie mają również reakcje na post w postaci like’ów i nie tylko. Im jest ich więcej, tym większa liczba osób jest w stanie zobaczyć wpis. Większa liczba czytających post zwiększa szanse na pozyskanie polubień profilu i liczby użytkowników, którzy go obserwują. Duża liczba obserwatorów przekłada się natomiast na podniesienie zysków z działalności.
Na zasięg postów firmowych na profilu marki na Facebooku wpływają również polubienia samych komentarzy. Dodatkowe reakcje ze strony użytkowników portalu sprawiają, że post jest szeroko komentowany. Jeśli liczba udostępnień, komentarzy i polubień jest naprawdę duża, zdarza się również, że post jest komentowany także w mediach i na stronach internetowych poza Facebookiem.
Lajki – czy warto w niego zainwestować?
Lajki na fb dają efekty w postaci zwiększenia zasięgów posta, jeśli pochodzi w wiarygodnego konta. Zakup like’ów lub innych rekacji dla konkretnego komentarza lub grupy komentarzy jest skuteczną metodą marketingową w mediach społecznościowych. Like do kupienia pochodzi tylko ze sprawdzonych profilów, dlatego nikt nie podważa jego wartości. Co więcej, kupujący może wybrać dla swojego komentarza nie tylko like, ale i inne reakcje: serduszka, haha, smutecznek lub wow, które zostaną dodane na publicznych grupach. W razie potrzeby możliwe jest wykonanie zlecenia na polubienia komentarza w ekspresowym tempie.
Materiał zewnętrzny